Ogłoszenie z dnia 22 października 2024 o sprzedaży zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego
Regionalna Izba Obrachunkowa w Rzeszowie działając w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa z dnia 21 października 2019 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 2303 ze zm.) informuje, że posiada do sprzedaży, nieodpłatnego przekazania lub darowizny zbędne i zużyte składniki rzeczowe majątku ruchomego wymienione w załączniku nr 1 (wykaz majątku).
Pisemne wnioski w sprawie zakupu składników majątku Izby (załącznik Nr 2), należy złożyć do dnia 24 października 2024 r. do godz. 15.30 na adres:
Regionalna Izba Obrachunkowa
w Rzeszowie ul. Mickiewicza 10
35-064 Rzeszów
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@rzeszow.rio.gov.pl (wnioski przekazane pocztą elektroniczną należy złożyć również w formie oryginału w formie pisemnej na powyższy adres) z dopiskiem „Wniosek o zakup, nieodpłatne przekazanie lub darowiznę”.
Rozpatrywanie wniosków odbywać się będzie zgodnie z kolejnością ich wpływu.
Miejsce przechowywania składników rzeczowych podane jest w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Pani Wiktoria Gołąb (e-mail: ), tel. 17 859-00-50, wew. 112
Kupujący po dokonaniu zakupu odbiera zakupione składniki we własnym zakresie w siedzibie Zespołu Zamiejscowego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Tarnobrzegu przy ul. Św. Barbary 12 na własny koszt w terminie uzgodnionym ze sprzedającym. Zapłaty należy dokonać przelewem na konto bankowe.
Ogłoszenie o sprzedaży.pdf (212,36KB)
Zalacznik_1_Wykaz majatku.pdf (188,88KB)
Zalacznik_2_Wniosek.docx (12,25KB)
Zalacznik_3_Klauzula_RODO.pdf (280,33KB)